حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

9ماه با تو

1393/10/23 15:49
نویسنده : نفیسه
933 بازدید
اشتراک گذاری

به نام افریننده هستی

سلام پسرم

9 ماه گذشت

تو بزرگ شدی فهمیده شدی شیرین زبون شدی

دلبر شدی 

برای یاد گرفتن همه چیز بی قراری 

می خواهی از این دنیا عجیب و جاذبه هایش  همه چیز رابدانی   

برای یافتنش تلاش می کنی غلط میزنی سینه خیز میری  چهار دست وپا میکنی وحال که دیگر می خواهی روی دو پای خود بایستی

برای بالا رفتن از پله ها چه صبورانه تلاش میکنی احتیاط در چشمانت موج میزند فکر میکنی دقیق میشوی صد بار میشینی و می ایستی تا از پله بالا میروی

و من

چقدر خوشحال میشوم که این همه تلاش را میبینم ذوق زدنت را میبینم و تو را در بالا رفتن از پله های خوشبختی تجسم میکنم

زندگی با تو شیرین شده است

با این تغییر زیبا کنار آمده ام و لذت میبرم از لحظه لحظه بوییدنت دیدنت 

با هر بار خنده هایت قهه قهه میزنم با نگاه کردن به چشمانت عشق واقعی را میبینم 

با نگاه کردن به دست های کو چکت آینده ای زیبا میبینم  یک مرد قوی میبینم 

23/10/93

 

پسندها (3)

نظرات (6)

محمد
29 دی 93 7:03
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مامان مرضیه
29 دی 93 22:57
خدا حفظش کنه...الهی جوجوی من
نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم
مریم
17 بهمن 93 18:42
سلااااااااااااام خدا نی نی رو حفظ کنه به من سر بزننننننننننننننننننننننننننن
نفیسه
پاسخ
چشم حتما
مامان محدثه
18 بهمن 93 18:02
سلام گلم تبادل لینککککککککک
نفیسه
پاسخ
حتما عزیزم
مامان شهناز
22 بهمن 93 13:23
سلام نفیسه جون. نه ماهگیش مبارک عزیزم. ایشالا پله های ترقی و پیشرفت رو بالا بره. با اجازه لینکت کردم دوس داشتی تو هم به من و شهرادی سر بزن و لینک کن. مرسی
نفیسه
پاسخ
سلام.ممنون چشم حتما
گیلدا
8 اسفند 93 21:45
9 ماهگیت مبارک عزیزم من لینکتون کردم
نفیسه
پاسخ
منم همین طور عزیزم