حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

قدم های اهنی

1394/2/26 0:27
نویسنده : نفیسه
608 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام پسر خوشگلم

این ماه اسباب کشی داشتیم و خرید و فروش خونه و جابجایی کلی در گیرمون کرده بود

طوری که تاریخ ها  از دستم خارج شده بود.

توی این مدت خونه مامان جون و بابا جون حسابی و خوش میگذروندی و بدون من مدت ها اونجا برای خودت بازی میکردی و حسابی همکاری کردی که زودتر کارها پیش بره.

تقریبا یک ماه پیش بود که شروع کردی به بر داشتن یک قدم اما راه نمیرفتی و بعد بر داشتن اولین قدم می نشستی

اما روز اسباب کشی که 23/2/94 بود 6-7 قدم برداشتی 

کلی ذوق زده شده بودم ، خوشحال بودم 

میگفتم  پسرم  دیده من کار دارم گفته اینجوری نمیشه باید رو پای خودم بایستم

خیلی قشنگ راه میری مثل آدم آهنی 

به هر حال

این ماه هم گذشت و 13 ماهت تموم شد 

 حالا هر روز تعداد قدم هات افزایش پیدا میکنه  

با گام هایی حساب شده و آهنی.

 

                                         پسرم قدم هایت استوار

                                                                         23/2/94

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مهنا
5 تیر 94 2:16
اولین قدمهای حسام جون مبارک ایشالله قدمهای موفقیت رو تو زندگیش برداره خونه جدیدم مبارک روزهای خوبی کنارهم سپری کنید
نفیسه
پاسخ
سلام ممنون لیلا جون مرسی که یادم بودی
مامان فهیمه
10 تیر 94 15:59
سلام عزیزم. خوبی مامانی؟ کم پیدایی؟ شنیدیم مریض بودین با حسام جون. الان چطورین عزیزم؟ بیا از خودت خبری بهمون بده دلمون تنگ شده براتون
نفیسه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم.همچنان هم حسام مریض .موبایلم خراب شده درستش کنم حتما میام دل منم تنگ شده.
مامان راضی
22 تیر 94 14:20
خونه جدید مبارک خوش باشین کنار هم همیشه
نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم