حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 12 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

10-3=اندوه من

1394/4/14 14:57
نویسنده : نفیسه
618 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند مهربان

سلام عشق مادر

بی مقدمه شروع میکنم

از اول ماه رمضان مریض شدی

اسهال /تب/استفراغ=بی اشتهایی شدید

سه روز با این بیماری گذشت  چشم های گود افتاده تو مرا نابود کرد

صورت بی حال و لبانی که به زور خنده ای نالانه داشت مرا از بین برد

بعد از سه روز که خوب شدی من مریض شدم

باید سرم میزدم ولی تو از من جدا نمی شدی

یک دستم سرم ویک دستم تو بودی/شیرت میدادم و با همان حال با تو بازی میکردم

فقط خدا میداند که آن شب چه بر من گذشت و چقدر دلم برای خودم سوخت و تازه معنای نام مادر را با تمام وجود

حس کردم  که حتی لاشه نیمه جان یک مادر تنها به فکر کودک خویش است

بگذریم

3-4 روز گذشت

و من در گیر اضافه کردن آن نیرویی که از تو کم شده بود بودم که:

دوباره

اسهال   تب    استفراغ

و این بار شدید تر از قبل

دیگه به معنای واقعی هیچی نمی خوردی

حتی آب

ثانیه به ثانیه آب  می شدی  و تنها کاری که میتونستم برات بکنم پرستاری بود

ولی انگار نه انگار

شربت ها افاقع نمی کردند  وتو در تب می سوختی

سه رور تب مداوم

به قدری آب بدنت کم شده بود که مویرگ های کوچک صورتت دیده میشد

به عرض 2 روز چنان کوچک شده بودی که اشک همه ما را در آورده بودی و همه را بیتاب کرده بودی

دوباره دکتر دیگری رفتیم

با تشخیص بیماری که یک ویرووس گوارشی بود

و خوردن دارو ها  انگار حالت بهتر شده بود و با خوردن اولین جرعه آب دنیا رو به من دادی

و الان یک پسر   کوچولو موچولو  شدی و وزنت از 10 به 7 رسیده

با دیدن اندام ظریف  و نهیفت قلبم درد میگیره

الان که داشتم اینا رو مینوشتم

تو تلویزیون در برنامه ماه عسل(که مخصوص ماه رمضان)

بچه های کوچیک که سرطان خون داشتن رو نشون  داد.

واقعا از ناشکری که کردم پشیمون شدم

خدایا من رو ببخش برای ناشکری هام.

خدایا شکر برای هر آنچه که به من دادی و ندادی

خدایا شکرررررررررررر

                          

 

 

                                                                        برای سلامتی

                                                                                 همه کودکان مریض

                                                                                                           صلوات        11/4/94

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مسئول سایت نی نی عکس
14 تیر 94 16:01
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه برنده شه http://www.niniaxs.ir/
گیلدا
16 تیر 94 19:56
اخی الهی حسامم نگران نباش نفیسه جون دوباره وزن میگیره ایشالله دیگه مریض نشه.
نفیسه
پاسخ
ممنون دوستم
مامان مهنا
17 تیر 94 2:09
اخی حسام عزیزم خیلی برات ناراحت شدم عزیزدلم خداروشکرکه حالت بهترشده عیب نداره مامان گلش دوباره جون میگیره و سرحال میشه
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
انسیه
17 تیر 94 14:50
سلام وای نفیسه چی شده؟؟ الهی ایشالا که زوده زود خوب بشه فسقلیه ناز ما، محمدپارسام یکم اینجوری شد چند روز خیلی سخته عزیزم،ایشالا دیگه اینجوری مریض نشه
نفیسه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان راضی
22 تیر 94 14:18
انشاله دوباره وزن بگیره خدا را شکر که خوب شده عزیز خالش
نفیسه
پاسخ
اره خدا رو شکر واقعااا چه روزایی بود
مامان محدثه
23 تیر 94 15:44
خدارشکر که خوب شدی عزیزم . ان شا الله زود وزن میگیره دوباره نفیسه جون
نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان شهراد
20 آبان 94 19:35
خدا رو شکر که حسام عزیزم خوب شد ایشالا هیچوقت اینطور مریض نشه و همیشه سالم و شاد باشه
نفیسه
پاسخ