حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

فصل جدید

1395/1/23 1:24
نویسنده : نفیسه
389 بازدید
اشتراک گذاری

ب نام خداوند دانا و خالق

سلام به عشقم به عمرم به همه زندگیم 

دوباره بهار آمد

دوباره سال جدید

دوباره همه چیز از اول

بهار  تابستان  پاییز  زمستان

تکرار هر چهار فصل خدا

اماااااا

فصل جدیدی در زندگی تو باز شده

فصل شیرین سه سالگی

هر روز ک میگذرد بزرگ تر و فهمیده تر میشوی

و من عاشق تر

در این دوسال روزهای سخت و شیرین زیادی را کنار هم بودیم روزهای مریضی  روزهای بیمارستان و روزهای واکسن های متعدد

هم چنین

 

روزهای خنده های صدا دار

روزهای شیرین سینه خیز  کردن و چهار دست و پا

روزهای برداشتن اولین گام ها و اولین حرف ها

به هر حال این دوسال گذشت

و با گذشتن هر بهار جذاب تر و آقا تر شدی

به حرف هایم خوب گوشی  میدی و کار درست را از غلط با نگاه کردن به من  تشخیص میدهی

 

 

 

حسام  پسرم

نگاه کردن به چشمانت آرامشی عجیب به من میدهد.

نگاه کردن به قدو قامتت حس غرور را در من زنده میکند.

و گرفتن دست های کوچکت نمی دانی چه با من میکند

 

                                                                                      بهترین حس دنیا مادر شدن است

 

 

 

                                                                                             تولدت مبارک.

                                                                                                                         23/1/95

 

پسندها (3)

نظرات (2)

گیلدا
25 فروردین 95 22:32
2 سالگیت مبارک حسام جونم ایشالله 120 سالگیت همیشه شاد و سالم
maloosak
26 فروردین 95 18:49
اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت ممنون خوشحال ميشم به منم سر بزنيد