حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

لباس های پسرم...

1392/9/14 1:12
نویسنده : نفیسه
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل  مامان داریم کم کم مقدمات حضور شما رو فراهم میکنم و یک عالم لباسای خوشگل

خوشگل برات گرفتیم .

الان که دارم این مطلب رو میزارم شما در حالتکون خوردنی .

عزیزم الان شما 19w,2d

واسه دیدن لباسای خوشگلت به ادامه مطلب برو

این لباس رو مامان عزیزم قبل از این که من بخوام نی نی داشته باشم واسم از مکه خرید.

این لباس ها رو وقتی منتطر زمینی شدنت بودم مامان جونم از قشم خرید

این یکی رو هم وقتی دفعه اول باردار شدم با مامان جونم رفتیم خریدیم

همه این کفش و جوراب هارو قبل  این که بیای تو دلم برات گرفته بودم .

اینم کادو خاله نسترن .

وقتی فهمید شما تو دل من هستید از خوشحالی زیاد براتون خرید .مرسی خاله جون

این لباس هار و هم مامان جون و بابا جون از هند برای شما خریدن .

این لباس ها رو وقتی فهمیدیم شما پسری هستی برات گرفتیم.

البته دختر خاله عزیزم قشم بود و زحمت خریدنشون رو کشید.

 

                                                                         ١٤/٩/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

باران
14 آذر 92 10:42
سلام عزییییییییییییییییییییییزم مبارکش باشه الهی به سلامتی بپوشه تنش/وای خدا ممنون به خاطر مهربونیهاتخیلی خشگلن خیلی خیلی خشگلن دستشون درد نکنه
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم ایشاا... بزودی برای شما
fariba
14 آذر 92 14:35
سلام عزیزم.انشاالله به خوشی و سلامتی نی نی تون بدنیا بیاد و زندگیتون سراسر شادی و برکت بشه
نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم
عاطی مامان آوینا
14 آذر 92 18:32
اخییییییییییی نازی مبارکه پسری باشه.به سلامتی استفاده کنه و ایشالا زودی همشون واسش کوجیک بشه
نفیسه
پاسخ
مرسی خداکنه
الناز
14 آذر 92 18:39
واییییییییییییییییییی سلام عزیزدلم خوشحالم برات امیدوارم حالت همیشه خوب باشه و نی نی نازت هی اروم اروم تکون بخوره و و خوشحالت کنه الهی امین عزیزم....لباساش خیلی نازن....دست خودت و همه خاله مامان عزیزاش درد نکنه..الهی که خوش و خرم باشی گلم
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت .به همین زودی ها برای شما
نیلوفر جون
15 آذر 92 12:08
خیلی خوشچل منم میخوام زود نی نیم بزرگشه براش لباس بخرم
نفیسه
پاسخ
ممنون اگه بهش فکر نکنی خیلی زود میگذره
نيلوفر(مامان پرهام )
16 آذر 92 15:17
سلام عزيزم من تازه با وب شما و گل پسري آشنا شدم ايشالا صحيح و سالم پا به اين دنيا بذاره و با شيطنت و شيرين زبونيش غم و غصه گذشتتو از ياد ببره... ديگه فكراي بد نكن و گذشتتم فرماموش كن خانوم گلي... برات آرزو ميكنم دوران بارداري راحتي داشته باشي
نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم
باران
17 آذر 92 12:50
سلام عزیزم چطوری؟
نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم میگدرونیم به انتظار
مامان هستی کوچولو
17 آذر 92 17:15
مبارکش باشه عزیزم ایشالا به سلامتی و شادی استفاده کنید
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی
شیما
18 آذر 92 13:58
وای چه لباسای نازی مبارک باشه نفیسه جون ایشالا این لباسا رو تن نی نی نازت ببینم
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مهسا
18 آذر 92 15:49
سلام. وبلاگ من فروشگاه عروسکهای بافتنیه. عروسکهای ما تماما کار دست و قابل شستشوست. خوشخال می شیم گوشه ای از سیسمونی این فرشته ی کوچولو باشیم. حتما تشریف بیارید. خوشحال می شم نظرتون رو هم ببینم و بدونم.
مامان الینا جونی
18 آذر 92 17:24
سلام نفیسه جون باآدرسی که میومدی پیشم نمیتونستم بیام امااز آدرس خودم تونستم به به مبارکه چه لباسای خوشگلیییییییییی از این لباس آخری خییییلیییی خوشم اومد انشاا.... که به وقتش توتنش ببینیم
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی
زینب مامان نازنین زهرا
18 آذر 92 18:32
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم ای جااانم انشالله دامادش کنی ... انشالله به خیری تن کنه خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی نازن ... دست تهیه کنندگان درد نکنه ... خیییییییییییییییییییییییییییییلی نازن نفیسه جون به شادی
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان الینا جونی
19 آذر 92 13:50
تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم
مامان الینا جونی
20 آذر 92 21:21
برای شمردن جوجه های آخر پاییز فقط 10 روز فرصت دارید !!!! پیشایش یلدا مبارک
باران
24 آذر 92 11:07
برو خصوصی
خاله ناهید
25 آذر 92 15:12
قربون وروجکت برم لباسش رو دیدم دلم اب شد براش به دنیا اومد یک عالمه ماچ بهم بدهکار
نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جون چشم حتما
شیما
27 آذر 92 15:44
نفیسه جووووووووون بیا آپ کن منتظرم
مامان الینا جونی
28 آذر 92 11:25
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ پیشاپیش یلدا مبارک
زینب مامان نازنین زهرا
28 آذر 92 22:44
چقددددددددددددددددددددددر کم پیدایی نفیسه جون