حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

حال و احوالات من

1392/9/4 11:50
نویسنده : نفیسه
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم میخوام یکم از خودم بگم:

اگه از اضطراب دنیا اومدنت و زمینی شدنت فاکتور بگیرم دوران خوبیه.

دفعه اول که باردار شدم دو روز درمیون زیر سرم بودم غذا نمیتونستم بخورم و همش حالم بدبود هر روز

آمپول ضد تهوع میزدم حتی سه روز بیمارستان واسه تهوع بستری بودم.

اما اینبارخدارو شکر

 یکبار هم سٌرم نزدم و همش در حال هوس کردنم مثلا هرشب تمرهندی میخورم یا برای

 قلیه ماهی میمیرم وقتی میگم میمیرم واقعا میمیرم

عاشق میوه های ترشم  پفکم خیلی دوست دارم.

غذاهای خونگی و مفید وخیلی دوست دارم اما به هیچ عنوان نمیتونم سوسیس وکالباس بخورم حالم بد

میشه در کل خدا رو شکر همه چی خوبه فقط کارای خونه رو زیاد انجام نمیدم و شوشو مهربان

70% کارا رو انجام میده خیلی دوسش دارم  واقعا مایع میزاره.

سعی میکنم کمتر بهت فکر کنم تا زودتر بگذره .

خودم رو در گیر خرید کردم و وسایل خونمون رو دارم عوض میکنم برای سال جدید .

و البته داریم خرید کردن واسه شما رو هم شروع میکنیم فعلا مامان جون (مامان بنده)داره برات بافتنی

میکنه .

 

دوست دارم سال جدید زود از راه برسه و پر از شادی برای همه مخصوصا ما باشه.

                                               امروز شما 17w+4dسنتونه

                                                                                                   2\9\92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فرزانه
2 آذر 92 23:35
به سلامتی عزیزم , خوش به حالت که خوب غذا می خوری من که دلم فقط فست فود می خواد
نفیسه
پاسخ
عزیزم میگذره از لحظه هات لذت ببر با همه سختی هاش
الناز
3 آذر 92 11:58
عزیزدلم خداروصد هزار مرتبه شکر که حالت خوبه و افرین به شوشوی مهربونت...خیلی مواظب خودت باش نی نی انشالله زودی بیاد تو بغلت و دلت شادبشه....برای منم دعاکن دلم نی نی میخواد باز
نفیسه
پاسخ
عزیزم من همیشه برات دعا میکنم و امیدوارم هرچه زودتر تو هم مامان شی
خاله ناهید
3 آذر 92 17:11
قندی خاله از این لحظه ها لذت ببر که جزو بهترین دوران زندگیت مواظب خودت و وروجکم باش
نفیسه
پاسخ
ممنون خاله جون
باران
6 آذر 92 11:23
سلام نفیسه جون خوبی عزیزم ؟پسر مون چطوره؟عزیزم پفک نخور بچت دچار حساسیت میشه/تمرهندی هرشب باعث افت فشارت میشه/همون بهتر که سوسیس کالباس بدت میاد این آت آشغالارو نده به جیگرطلات/این همه میوه های سالم سبزی به قول خودت قلیه ماهی/مواظب خودت باش تغذیتم مواظب باش فدات بوس
نفیسه
پاسخ
باشه عزیزم سعی میکنم به حرفت کنم
باران
7 آذر 92 10:27
عکسم تو وبم بدون رمز هست خواسی بیا ببین/راسی پست آخرم رمز داره اسم رمز:بیا
شیما
7 آذر 92 12:57
به به چه چیزایی هوس میکنی نفیسه جون منم هوس کردم ایشالا که همیشه حالت خوب باشه
نفیسه
پاسخ
ممنون ایشاا.. برای شما
زینب مامان نازنین زهرا
10 آذر 92 22:30
سلام نفیسه جان انشالله به خوشی بگذره برات گل پسرت و سالم و صالح بغل بگیری
نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم
ژاله مامان آیدا
14 آذر 92 13:40
مامان جون لطفا از سایت کادونمدی دیدن کن و اگه دوست داشتی یه هدیه برای نی نی نازت انتخاب کن. http://kadonamadi.blogfa.com/tag/%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%88-%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%85-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9 انواع حلقه و ریسه اسم نی نی ، گیفت تولد ، آویز تزئینی اتاق نی نی ، عروسکای انگشتی ، تابلو ، ...