حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

نظرات (22)

نیلوفر جون
19 اردیبهشت 93 1:12
زود زود عکس بزار تا من هی ببینم دلم براش تنگ نشه البته با دیدنش بیشتر دلم میخواد زود ببینمش از نزدیک
نفیسه
پاسخ
مامان علی
19 اردیبهشت 93 22:06
ای جووووووونم. .الهی..چه ناز خوابیده....آخ ...خدایا پس کی پسر منم میاد..اما فکر نکنم پسر من به نازی حسام جووون باشه
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم پسر شما هم خیلی ناز میشه
مامان طاهره
20 اردیبهشت 93 0:09
سلام . به به . چه عکس نازی! خوشبحالت
نفیسه
پاسخ
مرسی اما قسمت نازش رو حذف کردم
زینب مامان نازنین زهرا
20 اردیبهشت 93 0:49
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جانم ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ماشالله نفیسه خیلی جیگر شده خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ماه شده ماشالله
نفیسه
پاسخ
مرسی ولی همش منتظرم زردی خوب شه تا سفید شه پسرم
مامان مربا و عسل
20 اردیبهشت 93 6:50
سلاااااااااااااام نفیسه جونم خوبی؟ به به ... خیلی به یادتم. مبارکا باشه بانو. ماشالله بهش باشه. اون پست روزشمارت رو خوندم تا رسیدم ببینم چی بالاآورده جیگرم درومد!!! انشالله باهاش خوش باشی و بتونی برای سرداری امام زمان خووووب تربیتش کنی ایشالله میام می بی نمت بووووووووووووووووووس
نفیسه
پاسخ
سلام .کاشکی زودتر بیاین دلمون براتون تنگ شده
خاله ناهید
20 اردیبهشت 93 14:12
وای که دلم تنگ میشه عکسش رو میبینم !خیلی خشگل شده
نفیسه
پاسخ
سلام خاله جون منم خیلی دلم برای امیر علی تنگ شده
فری مامان
21 اردیبهشت 93 12:44
آخی نازی نی نی چرا اینطوری خوابیده گردن درد می گیره
نفیسه
پاسخ
همش دوست داره این طوری بخوابه
آرزو مامان محمد
21 اردیبهشت 93 17:23
منم لمز میخوام
نفیسه
پاسخ
عزیزم خصوصیت رو چک کن
مامان محمدصدرا(قند عسل سابق)
21 اردیبهشت 93 18:40
سلام. ما که رمزت رو نداریم عکس های بالایی رو ویرایش کنیم؟؟!!!!
نفیسه
پاسخ
خصوصیت رو چک کن خانمی
مامان علی
22 اردیبهشت 93 0:15
به منم رمز بده خانمی
نفیسه
پاسخ
خصوصیت رو چک کن
زینب مامان نازنین زهرا
22 اردیبهشت 93 1:55
سلاام حتما خوب میشه زردی انشالله نفخ اینا که نداره نفیسه جان ؟ خوابش چه طوره شب میخوابه؟ رمز بده لطفااا
نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم چرا خیلی نفخ داره!!!!چیکار کنم من ماشین سواری و گرایپ استفاده میکنم خودمم عرق نعنا میخورم کاردیگه ای هست؟
زینب مامان نازنین زهرا
22 اردیبهشت 93 13:51
شزبت گریمیچر عالیه و با قطره کولیکز که خارجی فکر کنم 15 یا 25 تومنه ولی معرکه میکنه روزی 3 بار بهش نیم سیسی بدی آب رو آتیش
باران
24 اردیبهشت 93 10:42
رمز لطفا
نفیسه
پاسخ
عزیزم خصوصی
نیلوفر جون
24 اردیبهشت 93 17:22
رمز
نفیسه
پاسخ
خصوصیت رو چک کن
فری مامان مامان قندعسل
25 اردیبهشت 93 9:39
عزیزم به ماهم رمز میدی؟؟؟
نفیسه
پاسخ
خصوصیت رو چک کن
مامان و اق بابا
27 اردیبهشت 93 16:46
http://taishabibi.com/products/body_1 اون سایت رو پیدا نکردم امااینجا هم قیمتاش بد نیست
ن
28 اردیبهشت 93 21:57
http://pooshano.blogfa.com/
مامان الینا جونی
1 خرداد 93 10:03
سلام گلم بده بیاد رمززووووو
نفیسه
پاسخ
خصوصیت رو چک کن
pani
3 خرداد 93 16:54
رمز بده نفیسه
عاطی مامان آوینا
12 خرداد 93 16:34
سلااااام نفیسه جون منم رمز میخوام گلم.
زینب مامان نازنین زهرا
27 خرداد 93 0:23
سلاااااااااااااااااااااااااااام خوبی ؟ چرا خبری ازت نیست ؟ پسری خوبه ؟>
نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی شوهرم پاش شکسته حسابی در گیرم
زینب مامان نازنین زهرا
30 خرداد 93 16:36
ای بابا خدا بد نشه انشالله زودی خوب بشه نگرانت شدم گل ÷سری خوبه انشالله بزرگ شده گریه هاش کممتر شدن؟