حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 19 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

نظرات (11)

زینب مامان نازنین زهرا
22 اردیبهشت 93 13:49
سلاااااااااااااااااااااااااااام عکسا فوق العاده بود ... کی آتلیه رفتین ؟ اگه کار خودتونه که واقعا هنرمندین ... عاااااااااااااااااااااااااااالی بودین ماشالله یک ماهش شد تبریم گل من چشم به هم زدی یک ماهش شد
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم آره کار خودمونه!
مامان علی
22 اردیبهشت 93 18:49
ماشاالله هزار ماشالله. ..پسرت واقعا ماهه..خدا زندگی و شانسشم خوب کنه.همیشه سالم و سلامت باشه. ..حسام جوووووونم خیلی نازه..عکسهاشم که حرف نداره....دعا کن پسر منم زودی بیاد
نفیسه
پاسخ
ایشاا...به موقع و سلامت دنیا بیاد
زینب مامان نازنین زهرا
23 اردیبهشت 93 23:56
lمگه عکاسی خوندی ؟ به منم یااااااااااااااااااااااااد بدید
نفیسه
پاسخ
نه عزیزم دکور از خودم بود عکس ها رو با دوربین حرفه ای گرفتن(شوهر خواهرشوهرم)ایشون بلدددده
نیلوفر جون
26 اردیبهشت 93 0:07
اخ جیگرشو بخورم
مامان طاهره
26 اردیبهشت 93 12:26
سلام. قربون اون خمیازش. چقدر راحت و آرومه بغلت ماشاله. عکساش خیلی قشنگ شدن . از طرف محمدصدرا : کاش منم این قدر راحت بخوابم! راستی لینک نشده بودیم باهم.
نفیسه
پاسخ
نه عزیزم من تازه متوجه شدم شما به ما سر میزنین اما خوشحال میشم من رو لینک کنید
بــــــــــــاران
27 اردیبهشت 93 9:42
عزززززززززززززززززیزم الهی زیر سایه پدر ومادر در صحت وسلامت زندگی کنه
نفیسه
پاسخ
فری مامان
27 اردیبهشت 93 9:55
فداش شم چقدر ناز خوابیده بود بعضی جاها. عکساهم معرکه بودن عزیزم
نفیسه
پاسخ
آرزو مامان محمد
29 اردیبهشت 93 11:04
سلام عزیزم ماشالله پسر ماهی داری عکساش عالی شده من تازه وبتونو پیدا کردم به ماهم سر بزنید خوشحال میشم
نفیسه
پاسخ
چشم حتما
خاله ناهید
29 اردیبهشت 93 15:53
قربونش برم خیلی خوش عکس ها ! خدابهتون ببخشه خوش بختی شو ببینی ننه
نفیسه
پاسخ
مرسی خواهر به مامانش رفته
مامان الینا جونی
1 خرداد 93 15:07
عزیزم چه عکسای عالی آتلیه رو آوردین تو خونه دیگه بابا آفرین نمی دونستم اینقده هنرمندین ببوس روی ماه حسام نازززززززززززز رو
نفیسه
پاسخ
خاله کوچیکه
2 تیر 93 13:12
الهی قربونش برم
نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جون حسامی خیلی دوست داره