حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

من مادر میشوم

1393/1/14 0:35
نویسنده : نفیسه
635 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند بخشنده و مهربان

سلام

بی قرارم,

 

دقیقه ها,ثانیه ها, لحظه ها همه را با بی قراری سپری میکنم.

 

همه جا میبینمت 

هاله ای محو از وجودت در ذهنم نقش بسته با همان هاله حرف میزنم شیرش میدهم می خوابانمش

 و می بینم چهار دست و پا کنان به سمتم با لبخند می آید.

 

تو باشی بی قرار نمیشوی؟000000

تو باشی حتی ثانیه ها را زندگی نمیکنی

4ماه انتظار برای بارداری اول 5 ماه بارداری بی ثمر ,3ماه انتظار برای داشتن فرشته ای دیگر و9 ماه انتظار

 برای زمینی شدن تو

چقدر میشود؟؟؟؟؟

 

 و  حال

 

اگر خدا بخواهد 13 روز دیگر این همه انتظار به پایان میرسد

تو باشی باور میکنی؟!!!

با این که باورش سخت است

اما من می خواهم باور کنم

می خواهم تمام این ثانیه های انتظار را

شور وشوق کنم می خواهم تمامش را انرزی کنم تا پلک روی هم نگذارم و تنها تو را ببینم

می خواهم از تمام این لحظه ها احساس مادرانه بسازم وهمه را نصیب تو کنم

 

آری

 

 13 روز دیگر من مادر میشوم

به امید خدا فرزندم را 27/1/93 در آغوش میگرم و به اندازه تمام ثانیه ها ی انتظار مادر شدن خدا را شکر

میکنم

 

خدایا منتظریم خانه ما را با زمینی کردن این فرشته روشن کنی

                                                          آمین

                                                                                                     14/1/93

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
14 فروردین 93 11:53
مبارکه..انشالله به سلامتی. ..خیلی خوشحالم...به به...ای جوووووونم
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی ایشاا... برای شما
شیما
14 فروردین 93 12:33
وااااااااای خدای من فقط 13 روز مونده ایشالااااااااا صحیح و سالم بیاد بغلت نفیسه جون ایشالاااااااااااااا موقع زایمانت برام دعا کن خدا نی نی مون رو حفظ کنه
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم حتما حتما
باران
16 فروردین 93 10:22
سلام بیا پیشم عزیزم رمز باران
عاطی مامان آوینا
16 فروردین 93 12:32
سلاااام سال نو مبارک عزیزم امسال چقدر سال قشنگیه.خیلی خوشحالم که انتظارت رو به پایان.ااااااخ جوووووون پسر طلا داره میاد.
نفیسه
پاسخ
مرسی برام دعا کنید
نیلوفر جون
16 فروردین 93 15:00
واقعا منم باورم نمیشه تمام انتظار هات داره تموم میشه ایشا.. یک پسر توپولو جیگر بیاد تو بغلت بیاد پیش هممون ما همه با بی قراری منتظرشیم منتظر دیدن صورتش منتظر دیدن لبخندش منتظر لبخند تو موقع شیر دادنش عزیزم مبارک باشه به هممون امدن فرشتت که واقعا منتظرمون گذاشته از روزی هم که تاریخشو فهمیدیم منتظر از قبل مشتاق تر از قبل همه منتظزشیم
نفیسه
پاسخ
مرسی خواهر جون میگن خاله شدن شیرین منم ایشاا... بزودی خاله شم
pani
16 فروردین 93 19:55
ان شاالله به سلامتی فارق شی تاریخ منم نزدیک توه خدا همه مامانا نینی ها رو سلامتی بده
نفیسه
پاسخ
آمین