حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

این انتظار خیلی سخته .....

1392/12/10 13:09
نویسنده : نفیسه
438 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق خوبی ها

سلام گل پسرم

دیگه حوصله انتطار و روز شماری ندارم

 

 از آذر 91 دارم روز شماری میکنم واسه به آغوش کشیدنت  

 

ولی دیگه خسته شدم بعضی وقت ها میگم

 

اگه تاریخ روز ها و هفته ها رو فراموش کنم زودتر میگذره

 

همش میگم میشه سال دیگه بیاد

 

 روز تولد تو بیاد  روز دیدنت برسه 

 

 پسرم  انتظار خیلی سخته اونم واسه اولین دیدار

 

انقدر که این انتظار سخته کمر درد و بی خوابی شبانه پا دردو ناتوانی هاش سخت نیست

 

ولی چاره ای نیست باید صبر کنم باید صبور شم چون میخوام مادر شم

 

دارم میمیرم واسه اون لحظه که به من نگاه کنی و بخندی الان که دارم اون لحظه رو تصور میکنم

 

اشکام میریزه وای به حقیقتش

 

 31w+4d                   پسرم

                                      دیوانه وار بی قرارم

                                                         بی قرار بهار

                                                                 بی قرار بو ی تو

                                                                                                  10/12/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ارام
10 اسفند 92 15:51
خیلی وقت به وبت سر نزدم خدارو شکر تابه الان رو به سلامتی سپری کردی انشاا... گل پسرت به سلامتی میاد توی بغلت
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی نمیدونستم شما به من سر میزنین کاش همیشه نظر بزارین که بدونم اومدین
مامان مربا-عسل
12 اسفند 92 1:55
سلـــــام من ميام اينجا اما فرصت نمي کنم نظر بذارم نفيس جان... ببين! انقد بهش فکر نکن... نمي خواد روزشماري کني همه ش. نه که نکنيا... اما يه مقداري از روزت رو! بقيه ش رو به کاراي خودت برس. از الان تمرين کن که وقتي اومد يه کاري نکنه که از خودت و همسرتو همه چي باز بموني.... بچه قسمتي اززندگي آدمه نه همه ش. اين با تمرين حاصل ميشه. بـــــــــــــــــــــــــوس
نفیسه
پاسخ
اره واقعا همین طوره اما اینقسمت از زندگیم خیلی طولانی شده حوصلم سر رفته
شیما
12 اسفند 92 11:53
نفیسه جون ببین چقدر سریع داره میگذره شاید هم برا من سریع میگذره ولی اون روز هم میرسه که نی نی نازت رو بغل کنی دیگه چیزی نمونده
نفیسه
پاسخ
سریع نمیگذره اما مهم اینکه میگذره
مامان قند عسل
15 اسفند 92 10:17
ان شاالله این روزها سریع تر سپری میشه وشما نینیت رو تو آغوشت میگیری
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
لی لی
17 اسفند 92 9:23
سلام دوست گلم ممنون که به ما سر میزنی ایشالا زمان برات زود تر بگذره تا نینی خوشگلت رو با سلامت کامل در آغوش میگیری رمز رو هم برات گذاشتم
لی لی
17 اسفند 92 9:25
عزیز لطف کن رمز رو تایید نکن یادم رفت گزینه خصوصی رو بزنم
عاطی مامان آوینا
17 اسفند 92 16:09
کمی مونده بیشترش رفته ها نفیسه جون وقتی تموم شه دلت پر میکشه واسه این دوران.خووووووش باش و سرگرم سیسمونی و گردش تو عید با شکم غلنبه کلی نازتو می خرن و گل سر سبد تویی و نی نی خان
نفیسه
پاسخ
اره همین طوره ولی خوب خودت که میدونی انتظار سخته
مامان علی
17 اسفند 92 19:59
سلام..عزیزم زیاد عجله نکن انشالله این روزها به خوبی تموم میشه و نی نی تو بغل میکنی...منم دعا کن..
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم حتما
باران
18 اسفند 92 14:17
کجایی نفیسه جون مارو از یاد بردی؟نی نی خوبه؟روزشمارش بالا اشتباه شده
نفیسه
پاسخ
نه عزیزم بهت سر میزنم مثلا می دونم که نبودی و اینترنت نداشتی.. نه اشتباه نشده الان من 32w+5dهستم بهت سر میزنم اما زیادنمیتونم نظر بدم
pani
20 اسفند 92 12:00
کاملا درکت میکنم منم مثل توام الان ماه 8 ام نینیم اخر فروردین دنیا میاد واسه عید شکمم حسابی تابلو چاره ای نیست باید صبر کرد
نفیسه
پاسخ
اره عزیزم چاره ای نیست جز روز در میون گریه کردن
سپید مامان علی و تبسم
24 اسفند 92 16:27
عزیزم اولین دیدار قشنگترین لحظه زندگی یه مادره اما از بارداریت هم لذت ببر وقتی بیاد دیگه ارامش نداری..
نفیسه
پاسخ
حتما همین طوره ولی خیلی طولانی شده