حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

فرشته ای به رنگ تو...

1393/4/30 13:06
نویسنده : نفیسه
517 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند دانا

روزها هفته ها سپری شد

 

بعد از کلی انتظار تو به دنیا آمدی و الان سه ماه بیش تر است که

 

چشمانم از نگاه کردن به تو پر نور شده است.

 

یادم می آید که قبلا نوشته بودم با لبخند تو سختی های این دو سال رافراموش میکنم اما الان حتی با گریه

هایت تمام سختی های دنیا رو فراموش میکنم.

 

همه ی زندگیم در تو خلاصه شده

همه ی امیدم

همه ی فرداهایم با تو خلاصه می شوند.

همه چیز را برای تو می خواهم          همه ی خوشبختی های دنیا را برای تو می خواهم

و تو را برای خودم

برای آرامش قلبم برای نور دیده هایم می خواهم.

 

حس قشنگیست مادر شدن مهم بودن برای تو بودن

وقتی با همه وجودت حضور مرا می خواهی شگفت زده می شوم از این همه وابستگی از این همه نیاز به آغوش من .

ومن همه ی خودم را عشق میکنم و مادرانه تو را در آغوش می کشم و خدا را شکر میکنم که مرا نگهبان یک فرشته کرده است

  

                 فرشته ای به رنگ تو.......

                                                               30/4/93

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان علی
30 تیر 93 13:40
عالی بود. .عکس جدید از پسرت بزار ...
نفیسه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم چشم حتماااا
بــــــــــــاران
31 تیر 93 9:11
یه مادر فقط به قشنگی تو مینویسه گوارای وجودت این حسهای قشنگ
نفیسه
پاسخ
سلام ممنون عزیمت از لطفت البته به قلم شما که نمیرسه
عاطی مامان آوینا
1 مرداد 93 16:56
خیلی قشنگ بود و با تمام وجودم احساس پاکت رو حس کردم. برات خصوصی میذارم گلم
نفیسه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
بــــــــــــاران
4 مرداد 93 10:13
سلام از خواهرت چه خبر آپ نمیکنه/زایمان کرده به سلامتی؟
نفیسه
پاسخ
سلام اره عزیزم علیرضا 20/4دنیا اومد
فاطمه
6 مرداد 93 22:03
وب زیبا داری خوشحال میشم پیش منم بیای تبادل لینکم میکنیم اگه دوست داری من منتظرتم نظریادتون نره