حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

همه ی روز های من

1393/4/7 8:35
نویسنده : نفیسه
374 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند مهربان

سلام پسر قشنگم

بالاخره اومدم برات از این 2 ماه و نیم سپری شده بگم

از اخلاقات و رفتارات بگم

از اذیتات و شیرین کاری هات بگم

البته اینم بگم الان که اومدم 7 صبح و شما خوابی

شما عاشق بیرونی یعنی تا در خونه رو باز میکنم دیگه گریه نمیکنی و ساکت میشی  و با تعجب بیرون رو نگاه میکنی

همیشه دوست داری سر شونه بغلت کنن و  با تعجب اطراف رو نگاه میکنی

تقریبا این کار منحصر به فرد شما میشه

یکی دیگه از کارهای مورد علاقت اینکه به دمر بخوابی

و اما ......

وقتی که جیغ میکشی و گریه میکنی

دیگه به این آسونی ها آروم نمیشی

تقریبا خیلی گریه میکنی مخصوصا از بعد واکسن 2ماهگیت که من رو بیچاره کردی

اشکات میریزه و چشمت قرمز میشن و دل منم خون.

اینجا هم گریه هات تموم شدن و قیافه گرفتی که مثلا ناراحتی

خلاصه همه ساعاتم با شما  سپری میشه

و  چیزی که خیلی خوشحالم کرده اینه که حداقل شب ها خوب میخوابی که البته تا بخوابی بازم بیچاره میشیم

عاشق خنده هاتم وقتی سر کیف باشی یک نگاه که بهت میکنم غش میکنی از خنده البته بی صدا

و خودت روبرام لوس میکنی

 

 خوب اینم از این روزها  که خیلی سرم شلوغ شده  اهان راستی دیگه خودم میبرمت حمام  این به هم استقلال میده که همه ی کارهات رو دیگه خودم انجام میدم

اینم شما که بالاخره گریه هات تموم شده داری با شیرین کاری هات من رو دیونه میکنی

 

 تافرصتی دیگر و نوشته ای دیگر بدرود

                                                 7/4/93


 

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان علی
7 تیر 93 10:50
سلام. چه عجب؟ ماشالله چه پسر نازی شده.....از گریه کردنها و نخوابیدنها نگو که جونمون به لبمون رسیده. مواظب خودت و پسرت باش
نفیسه
پاسخ
سلام عزیز دلم خیلی دوست دارم بیام بنویسم و وب شما ها رو بخونم اما نی نی جون نمیزاره
زینب مامان نازنین زهرا
7 تیر 93 13:32
سلاااام ماشالله چقدر بزرگ شده عزیزم خاااانم کشتی مارو تا بیای بنویسی انشاله همیشه بخنده گل پسرت
نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم خودمم بیچاره شدم تا تونستم بنویسم
سارا مامان مربا-عسل
7 تیر 93 19:58
واااای دلم براش تنگ شده بود... چقد داره بزرگ میشه فسقل خان... اومدین تهران بیاید اینجا حتما نفیسه.
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتمااااااااااااااا
سارا مامان مربا-عسل
7 تیر 93 19:59
راستی نفیسه ببین یه پرسشنامه دارم برا دکتریم هست که می خوام حتما شما پرش کنی. اگر میتونی به ایمیلم جواب بده: shahidzade.s@gmail.com لطفا بتوووووووووووووووووون
نفیسه
پاسخ
عزیزم نمیتونم برم تو ایمیلم نمیدونم چرا؟؟؟؟اگه از طریق دیگه میشه من در خدمتم مثلا پرسشنامتو تو وب بچه هات بزار تا من جواب بدم
مامان الینا جونی
8 تیر 93 18:58
سلامممم ماشاا... چقدر بزرگ شده آقا شده ببوس روی گلشو نفیسه جون
نفیسه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی چشم حتما
شیما
10 تیر 93 11:24
وای وای ماشالا به این پسملی ناز و جیگر خدا حفظش کنه نفیسه جون ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشه ممنون عزیزم
انسیه
10 تیر 93 23:51
سلاااام ماشالا چه بزرگ شده از طرف من دستشو ببوس
نفیسه
پاسخ
سلام چشم خاله جون
مامان ماهک
11 تیر 93 12:10
خاله فدای چشات
نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جون
تبادل لينک
18 تیر 93 3:27
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --
مامان فرزانه
18 تیر 93 16:46
وای چه کوچولوی نازی تبریک میگم خدا حفظش کنه ماشالله چه چشمایی داره
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم