حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

خبر حضورت

1392/9/14 17:18
نویسنده : نفیسه
271 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم دلبندم بعد از تمام سختی ها خاطرات تلخ وروزهای انتظار

خداوند تورا به من داد تا بدانم هنوزهم مرادوست داردهنوز صدای ناله های همیشگی ام را میشنود.

من هر ماه منتظر حضورت بودم با کلی بی بی چک وازمایش ولی متاسفانه خبری از حضور شیرینت نبود.

تا این ماه :

 

حالم خیلی بد بود ویک سری علائم بارداری داشتم ولی هنوزیک هفته مانده بود به تاریخ بزرگترین نشانه حضورت ولی چون من شک کرده بودم باز یک تست دیگه گذاشتم که با یک خط خیلی خیلی کمرنگ روبرو شدم که به شوشو گفتم:

این ماه یک خبری هست!!!

وبابا هم برای اطمینان بیشتر 4 تا تست دیگه خرید که همان نتیجه را گرفتیم وبرای اطمینان بیشتر به ازمایشگاه رفتیم و بعد از کلی انتظار به ما گفتند

جواب منفیست وشما باردار نیستید!!!!!!!!

من والبته پدرت با یک حال خراب راهی خانه شدیم وعصر جمعه را با اندوه سپری کردیم.

نزدیک 4-5 روزبعد دیدم علائم بارداری را همچنان دارم(حالت تهوع،خوابالودگی)دوباره با یاس و ناامیدی یک تست دیگه گذاشتم که اینبار 2تاخط پررنگ دیدم.

تا تاریخ خودم صبر کردم .برای اطمینان بیشتر 4 روز هم گذشت

تا اینکه در تاریخ2\6\92 ساعت 8 شب با شوشومهربان به سمت آزمایشگاه رفتیم با کلی عجله والبته مقدار زیادی اضطراب .بعد ازآزمایش و انتظار جواب::::

مثبت بود!!

نمیدانی چه حالی داشتم اشک میریختم و دست وپاهایم میلرزید باور نمیکردم

ولی بعد ار صد بار نگاه به جواب و دیدن صورت و خوشحالی پدرت کم کم باورکردم.

وحالا یک زندگی دوباره گرفتیم  یک عشق دوباره .

وامیدبه زندگیمان بازگشت ........با حضور تو.

                                                                      

                                                                                         2\6\92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نازنين
3 شهریور 92 10:54
خيلي خوشحال شدم .انشاالله به سلامتي .مواظب خودت باش همچنين ني ني كوچولوتون .خدابراتون نگهش داره


شیما
3 شهریور 92 17:23
خدایااااااااااااااا چی میشنومممممممم خدایاااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتت مبارکههههههههههههه ایشالا بسلامتی دوران بارداریتو سپری کنی خیلیییییییییییی خوشحال شدم اشک تو چشمام جمع شده خدا خیلیییییییی دوست داره امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی


مثل هیچکس
4 شهریور 92 0:21
مبارکه مبارکه ایشالاخدا به همه خاله ها که نی نی ندارن یه کوچولوی ناز بده خیلی خوشحال شدم بازم تبریک میگم برای بقیه هم دعا کنید شاید دعای شما زودتر جواب بده خیلی باید مواظب خودتون باشید من جای شما باشم صبح به صبح جداگانه براش صدقه میزارم اخه ارزشش را داره .راستی مایلید تبادل لینک کنیم ؟خوشحال میشم به ما هم سر بزنید .
مامان محمد جان
5 شهریور 92 9:42
تبریک بانو انشاءالله همیشه خبر خوش باشه
باران
6 شهریور 92 10:02
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدایا شکرت الهی الهی به مبارکی عزیز دلم خیلی شادم کردی خیلی خدایا شکرت از خوشحالی دلم میخواد گریه کنمخواهش میکنم تحت نظرباش خیلی مراقب خودت باش گلمالحمدالله رب العالمین لینکت میکنم گلم توهم دوست داشتی بلینکم
باران
10 شهریور 92 13:51
سلام............جواب سوالات بماند بین من وخدا وهمسرم وآقام امام رضا......................
باران
10 شهریور 92 15:03
عزیز دلم چرا نمیای پست بزاری تا از حالت باخبر باشیم.عسیسم بابت اون موضوع هم شما ببخش گلم که من نتونستم جواب بدم
تنها
12 شهریور 92 13:40
مبارکه عزیزم خیلی خوشحال شدم انشاالله به سلامتی . مراقب خودت باش .
زینب مامان نازنین زهرا
16 شهریور 92 17:01
سلا دوست خوبم ... خیییییییییییییلی خوشحال شدم به وب دخملی منم سر زدی ... انشالله به سلامتی ... انشالله نی نی نازت و صحیح و سالم بغل بگیری سر وقت انشااااااااااااااااااااااااالله انشالله همیشه شاد باشین ... با افتخار لینک شدی
خورشید
16 شهریور 92 22:07
مرسی زینب جان
رها
25 شهریور 92 15:44
موفق و سربلند باشی عزیزم.


مرسی .ممنون
fariba
14 آذر 92 14:38
خداروشکر گلم خدارو صدهزار مرتبه شکر