حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

از صورتی به آبی

1392/12/21 10:20
نویسنده : نفیسه
300 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق دانا

سلام به گل پسرم

کم کم داریم مقدمات حضور شما رو فراهم میکنیم

سه سال پیش وقتی میخاستیم بیایم خونمون اتاقی که قراربود به شما اختصاص داده بشه رو صورتی

کردیم آخه من همیشه فکر میکردم نینیمون دختر.

که البته دختر هم داشتیم اما پیش ما نموند و رفت تو بهشت.

و اما

اتاق گل پسری که نمیشد صورتی باشه برای همین هم با باباجون رفتیم و کاغذ آبی برای اتاق

شما خریدیم.

سقف اتاق رو هم بابا جون لکه گیری کرد

دستش درد نکنه واقعا سخت بود

لوستر اتاق شما رو که بابایی خودش ساخته رو هم وصل کرد

البته درست کردنش 3 روز و وصل کردنش 3 ساعت طول کشید که البته همراه با برق گرفتگی باباجون

همراه بود.

بازم دستت درد نکنه باباجون من وپسری عاشقتیم

 تخت و کمدتم 18/12 آوردن .که بازم برای آوردنش به اتاق شما پدر بابایی در اومد

مامان جون و باباجون و خاله نسترن رفتن مکه و قرار مقداری از وسایلت رو از اونجا بگیرن

خلاصه همه درگیر اومدن شما هستن

امروز شما 33w+1dو وارد هفته 34 شدی

همش احساس میکنم قرار زودتر از تاریخ دکتر دنیا بیای.

جینگول من لطفا به موقع و صحیح و سلامت دنیا بیا.

                                                 

   خدایا حفظ کن آنچه را که به ما بخشیدی.

                                                                                        آمین

21/12/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

pany
23 اسفند 92 12:56
سلام گلم خدا نینیتو حفظ کنه رنگ اتاق گل پسرت هم مبارک باشه عزیزم
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی
مامان علی
24 اسفند 92 11:56
سلام..به به چه خوشگل شده..مبارکش باشه. دست باباش هم درد نکنه....راستی نگران نباش انشالله به وقتش میاد پسر گلت
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی
سپید مامان علی و تبسم
24 اسفند 92 16:25
دست بابا جون مهربونت درد نکنه که از جون برای امدنت زحمت میکشه ایشالا صحیح و سالم به موقه بپری تو بغل مامان و باباییت
نفیسه
پاسخ
ایشاا...
مامان مگی
25 اسفند 92 7:29
اتاق نو مبارک. انشاءالله پسر گلتم به سلامتی به دنیا می یاد اصلاً استرس نداشته باش و بیشتر به فکر تغذیت باش چون ماه آخر خیلی مهمه.
نفیسه
پاسخ
چشم خانمی حتما
نیلوفر جون
25 اسفند 92 15:02
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
نفیسه
پاسخ
pani
26 اسفند 92 8:27
سلام دوستم الهیییییییی عزیزم چه تجربه غمناکی داشتی الهی خدا همه نینی ها رو حفظ کنه انشاالله گل پسرت به سلامت دنیا بیاد ما هم درگیر اتاقیم کاغذ دیواریتونم مبارک
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
شیما
26 اسفند 92 18:27
به به مبارکاااااااا باشههههههههه ایشالا عکسای نازش رو تو این اتاق ببینیم دست بابایش هم درد نکنه نفیسه جون سال نو تون پیشاپیش مبارک باشه ایشالا سال خوبی داشته باشید پر از برکت و سلامتی و شادی
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان تسنیم بانو
27 اسفند 92 14:16
نفیسه جان بسلامتی انشالله
نفیسه
پاسخ
ممنون
مامان علی
28 اسفند 92 11:58
سلام.نفیسه جون گفته بودی از سیسمونیم عکس بزارم.اما من هنوز سیسمونی نخریدم..انشالله بعد از عید و اواخر فروردین میخرم
انسیه
28 اسفند 92 13:25
ایشالا به سلامتی
انسیه
28 اسفند 92 13:29
مرسی که من یادت بودم این چند روز
نفیسه
پاسخ