حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

این روز های من

1392/9/14 17:18
نویسنده : نفیسه
224 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند حکیم و توانا

در ابتدا می خوام بابت اون روزهای سخت وشکایاتی که از خداوند میکردم عذر بخوام و بگم خداجون حتما

و مطمعنا حکمتی در این کار وجود داشتکه من نمیدونم ولی میدونم تو بهترین رو برای

 من می خوای به هر حال شرمندگی این بنده گنهکار را بپذیر....

 

فرزندم روزهای خوبی را سپری میکنم خدا رو شکر نه تهوعی نه حال بدی تنها مقداری سرگیجه دارم

 

خیلی گرسنه میشم وبسیار خوابالود شدم.

 

خیلی دوست داشتم ببینمت تا باورت کنم

اما خانم دکتر برای30\6\92 سونوگرافی برام

نوشتن و متاسفانه چون ندیدمت خیلی نگران هستم برای سلامتیت 

برای قلب کوچولوت که

میتپه؟خوشگل مامان خیلی دوست دارم زودتر این روزهای انتظار بگذره.

بعضی وقت ها میگم اگه اون روز برسه که من بهت نگاه کنم وتو به من لبخند بزنی تمام این سختیهای 2

سال رو فراموش میکنم

و آرامش میگیرم.

ولی خیلی نگرانم بغل کردن تو برام مثل یک راه دور شده که هرچی میرم نمیرسم.

ولی این بار

تورا به خدا می سپارم

که برای من وبابا حفظتون کنه ونگهتون داره.

خوشگلم من و بابا والبته همه ی فامیل چشم انتظار شما هستیم

راستی بابا جونم خیلی مراقب من والبته شماست که آب تو دلم تکون نخوره وشما اذیت نشی.

امیدوارم این 7-8 ماه دیگه هم زود والبته به خوبی بگذره.

 

                                                               یک بوس محکم برای جیگرم.

                                          

                                                12\6\92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد جان
13 شهریور 92 9:57
سام خانمی انشاءالله بارداری راحت و زایمان راحت داشته باشین در طول دوران بارداری ما رو هم دعا کنید
الناز
13 شهریور 92 10:17
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خورشید جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم کی باخبر شدی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی برات خوشحالم خدارو صد هزار مرتبه شکر بابت محبت و بزرگواریش شـــــــــــــــــــــــــــادباش
باران
13 شهریور 92 12:40
سلام عزیزم خیلی خیلی برات خوشحالم انشااله دوران بارداری خوبی داشته باشی مواظب خودت باش گلابی بخور نی نیت خشتل بشه رو سیب سوره یوسف بخون وبخورش تا صورت ماهش ماهتر بشه/انشااله صدای نازنین قلبشم میشنوی مارو بیخبر نزار







باران
17 شهریور 92 16:32
سلام عزیزم ببخش فضولی میکنما اما حس میکنم برای جواب دادن به نظر بچه ها دچار مشکلی منم اولش همین مشکل رو داشتم برو قسمت نظر خوانندگان پاسخ رو بزن زیر نظر بچه ها یه اینتر بزن بعد جواب رو بنویس وبعد تایید روبزن


نه عزیزم البته از توجه زیادت خوشحال شدم