حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 15 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

تولدت مبارک

1394/1/23 15:48
نویسنده : نفیسه
742 بازدید
اشتراک گذاری

به نام افریننده هستی

سلام پسر نازنینم

سال پیش مثل امروز:

از ساعت 1بامداد تا 5 صبح دائم گریه میکرمو دعا

استرس داشتم

قرار بود خانه دونفره مان سه نفره شود

قرار بود جز نام دختر و همسر نام مادر هم برای من باشد

و تمام این ها اضطرابم را بیش تر میکرد

ساعت5 بامداد

راهی بیمارستان شدم

شور وشوق عجیبی داشتم,هوا هم بهاری مست کننده بود و این عوامل بر اشتیاق و هیجانم می افزاد

کم کم بعد روند مراحل بیمارستان راهی اتاق عمل شدم ساعت 7:30 بیهوش شدم

وقتی به هوش امده بودم به دنبال تو میگشتم.

دیدمت

صورت سفید, لبان قرمز ورم کرده,چشمانی پف آلود داشتی

و

از آن روز نام من مادرشد.

یک سال گذشت:

برای خودت مردی شدی

بلند قامت شده ای,می ایستی,وسایل دلخواهت را بر می داری,دارای 5 دندان شده ای,می توانی غذایت را

داخل دهانت ببری و کلی کار های جالب دیگر که مرا از خود بی خود میکند.

شیر مردم:

بهار را دوست دارم  چون امدن تورا به من خبر میدهد

بها را دوست دارم چون بوی آمدنت را زنده میکند

بهار را دوست دارم

چون با امدن بهار و تولد تو زندگیمان بهاری شد

                                      پسرم عمر دوباره من تولدت مبارک

                                                                                             23/1/94

 

پسندها (5)

نظرات (7)

خاله ناهید
27 فروردین 94 0:46
سلااااام عزیزم من دوباره اومدم حسام جونم تولدت مبارک ایشالا صدساله شی نه صدوبیست ساله شی نه صدوبیست سال کمه همیشه زنده باشی
نفیسه
پاسخ
سلام خاله جون خوش اومدی . ممنون بازم به ما سر بزن
مامان علی
29 فروردین 94 10:47
سلام.تولدت مبارک حسام جان...یادش بخیر پارسال این موقع...ای جووونم...ماشالله الان گل پسری شده. من و مامانت خیلی وقته باهم دوست وبلاگی شدیم.پسرم حسام قدر مادرتو بدون..خیلی دوستت دارم.انشالله صد ساله بشی
نفیسه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
انسیه
2 اردیبهشت 94 23:55
سلام تولدت مبارک عزییییزم ماشالا خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم
نفیسه
پاسخ
ممنون خانمی
مامان راضی
3 اردیبهشت 94 0:16
تولدت مبارک حسام کوچولو انشاله 120 ساله بشی عزیزم
نفیسه
پاسخ
شیمـا مـامـی رادیـن
4 اردیبهشت 94 10:33
عزیزمممممممم تولدت مبارک باشه خاله جون ایشالا که هزاااااااار ساله شی زیر سایه پدر و مادرت
نفیسه
پاسخ
ممنون عزیزم
عاطی مامان آوینا
28 اردیبهشت 94 19:05
نفیسه جون روز تولد گل پسری رو اول به تو که تو این یکسال کلی زحمت کشیدی تبریک میگم. ایشالا گل پسری هزار سال زیر سایه مامان و بابا شاد زندگی کنی عزیزم
نفیسه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم که به یاد ما بودی
نعیمه
6 خرداد 94 10:08
سلام دوست خوبم آراد جون در جشنواره نی نی وطبیعت شرکت کرده خوشحال میشم اگه 127 رو به1000891010 بفرستید تا بتونه برنده شه باتشکر فراوان