حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

اولین تهوع از این دوران

1392/6/16 18:38
نویسنده : نفیسه
233 بازدید
اشتراک گذاری

به نام حافظ فرزندم

سلام عزیزم     

امروز از صبح حالم خیلی بد بود و بعد از یک هفته می خواستم ناهار درست کنم.مرغ درست کردم وخیلی

 حالم بد شد ؛ اصلا تو آشپزخونه نمیتونستم برم تا بعد ار ظهر تلو تلو میخوردم تا این که گفتم برم حمام

شاید حالم بهتر بشه که...............

اولین تهوع از این دوران شیرین و سخت آغاز شد.

انقدر حالم بد شد که تصمیم گرفتم برم خونه مامانم اما از آوارگی شو شو خوشم نمیاد برای همین باز

پشیمون شدم و گفتم اگه خدایی نکرده حالم بد تر شد میرم ولی شب ها میام پیش بابا جون.

خوب عزیزم لطفا از این به بعد هم نی نی خوبی باش تا مامان اذیت نشه.

مرسی جوجو مامان.

                                     دوست دارم

 

                                                                      16/6/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانه هستی کوچولو
17 شهریور 92 11:23
عزیزم برای شما و کوچولوتون آرزوی سلامتی دارم،این 3ماه یه کمی سخته ولی خیلی زود میگذره.


مرسی عزیزم
ninimamanjon
17 شهریور 92 15:27
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که شماهم مثل من زیباترین احساس(مادرشدن رو)تجربه میکنی خیلی دوست دارم این راه طولانی روکنارهم باشیم وازتجربه های هم استفاده کنیم من وشوهرم هم منتظرشنیدن صدای قلب نی نی مونیم امیدوارم هرچی زود تر باهم صدای قشنگ قلب نی نی هامونو بشنویم.


مرسی عزیزم البته منم از اینکه همراه هم باشیم خوشحال میشم.
مریم مامان عسل
18 شهریور 92 5:14
سلام خورشید خانوم. ممنون از حضورت در وبلاگ عسلی.
عزیزم دکتر تیمورزاده به دلیل حجم بالای مراجعین معمولا به همه کارت نمیدن برای اینکه پزشک دوران بارداری شما محسوب بشن. خود من رو هم اول نپذیرفتند اما وقتی با یک بار ویزیت مشخص شد که نیاز به عمل سرکلاژ دارم بهم کارت ویزیت ماهانه شونو دادن و روی من عمل سرکلاژ در ماه چهارم و سزارین در پایان نه ماهگی انجام شد.
اما اگر شما بارداری بدون مشکلی داشته باشید که ان شالله همینطور هم هست، ممکنه بهتون وقتویزیت ماهانه داده نشه.
وقت گرفتن بصورت حضوری هستش و مطبشونم توی خیابون محتشمیه
برای خودت و نی نی توراهیتون آرزوی سلامتی دارم.


مرسی عزیزم اره رفتم بهم وقت ندادن پیش خانم شیبانی رفتم الان ایشون دکتر من هستن .برام عا کنید چون خیلی میترسم
fafa
19 شهریور 92 13:59


یه لحظه فک کردم اومدم تو وب خودم
قالبا مثل هم
چه جالب منم عکس آزمایشم رو گزاشتم
خیلی جالب بود
وب نی نی منم بیا
منم خیلی این روزا حالم بده فک نکنم یه ماهش بیشتر باشه اما خیلی شیزونه همش اذیتم میکنه


اومدم عزیزم
زینب مامان نازنین زهرا
21 شهریور 92 17:42
سلام عزیزم انشالله خدا کمکت کنه. دلیل دلتنگیم اینه امروز تولد پسرم امیرعباس دیر اومد ولی زود فرشته شد ادرس وبش هم هست نوشتم داداش بزرگه
زینب مامان نازنین زهرا
21 شهریور 92 17:46
سلام عزیزم. دلیل ناراحتیم. امروز تولد پسرم بود. که دیر اومد زود فرشته شد ادرس وبش تو وب زهرا به نان داداش بزرگتر هست


نمتونم بهت بگم ناراحت نباش اما امیدوارم وجود نازنینت و در آغوش گرفتنش روزهای تلخ رو واست کمرنگ کنه
شیما
21 شهریور 92 19:09
خورشید جون ایشالا که خودت و نی نی کوچولو همیشه سالم و سلامت باشید ایشالا که دیگه زیاد حالت تهوع نداشته باشی و نی نی کوچولو اذیتت نکنه


مرسی عزیییییزم
آبجی حنانه
23 شهریور 92 20:08
سلام
مامانی اگ با تبادل لینک موافق هستید پیش ما هم بیاید
بیاین ب این آدرس :
koshmolo.niniweblog.com


عزیزم من موفق نشدم به وب شما بیام