حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

اولین هدیه

1392/6/22 19:14
نویسنده : نفیسه
276 بازدید
اشتراک گذاری

به نام حافظ مخلوقان

سلام جیگرم میدونی چقدر منتظر بغل کردنتم میدونی دارم دیونه میشم احساس میکنم یک ساله حاملم و

هنوز اول راهم خیلی سخته وقتی همه زحماتت پوچ میشه و یک داغ تنها یک داغ به سینه ات بمونه دلم

خیلی تنگه واسه دیدنت  بوی تنت  .

واسم شده یک آرزو دست نیافتنی  خیلی دور خیلی دور .اما چاره ای جز انتظارنیست.

باید منتظرهمه لحظه های با تو بودن بمونم.

دوست دارم هرچه زودتر تو سونو  ببینمت.

عزیزم تا حالا چیزای زیادی برات خریدم اما اون موقع تو دلم نبودی .

دیروز رفتم برات یک کادو خریدم که باهاش بدو بدو کنی و بیای بغل مامان.

خدایا اون روز رو نصیبم کن. نصیب هر مادر چشم به راهی بکن.

خدایا کمک کن زمان زود بگزره و نی نی ما صحیح وسالم بیاد پیش ما.

 

                             آمین

 

                                                              22/6/92

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آتنا جون وتمشک کوچلو
23 شهریور 92 10:59
سلام عزیزم مبارک باشه به سلامتی
نی نی بیاد وبپوشه

وپاره کنه
با اجازه لینکتون کردم خوشحال می شم مارو لینک کنید


مرسی عزیزم .حتما
مامان هستی کوچولو
23 شهریور 92 14:25
واییییی چقدر نازه ایشالا زوده زود بیاد بغلتونلینکتون کردم


انشاا... باعث افتخار
باران
24 شهریور 92 13:06
سلام عزیزم مبالکش باشه جیجرم بشه مامانش چقدر خوش سلیقه شده


مرسی عزیزم
ارام
24 شهریور 92 15:19
سلام
مبارکه
انشاا... روزای انتظار خیلی زود بگذره


مرسی عزیزم .
زینب مامان نازنین زهرا
25 شهریور 92 13:02
سلام مبارک باشه
خییییییییییییییییییییییییییلی نازه ...
انشالله بیاد و به سلامتی پا کنه ...
به قول قدیمیا دشمنش زیر پا انشالله ...
خورشید خانومی دعا یادت نره واسه زهرای ناز من


مرسی عزیزم امیدوارم .همیشه برای مامانای منتظر دعا میکنم
علامه کوچولو
25 شهریور 92 17:10
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا


همچنین شما
Anonymous n
26 شهریور 92 5:59
n
باران
26 شهریور 92 10:43
سلام خورشید خانم این روزا کم پیدا شدی چرا لحظات زیبات رو واسه نی نی نازت ثبت نمیکنی حیفه ندونه توالان درچه حالی راستی این روزا حرم رفتی؟عیدتم مبارک گلم


نبودم عزیزم حرم نرفتم آخه قیامته ما هم جامون رو فعلا دادیم به زوارها که اینهمه راه رو میان ایشاا... اولین هفته مهر میرم
مامان آتنا جون وتمشک کوچلو
26 شهریور 92 13:44
سلام عزیزم
خوبی خورشید جون نی نی خوبه
چرا از نی نی برامون نمی نویسی
هروقت میام سر می زنم منتظر نوشته های جدیدم وهفته های انتظارت
اما
خبری نیست
من واتنا جون دوستون داریم


مرسی عزیزم من نبودم اما دوست دارم خاطرات خاصم رو براش بگم اما بازم چشم دعا کن برام که شنبه یک خبر خوب بزارم آخه میخام برم سونو
ماما طهورا
26 شهریور 92 16:39
سلام خانومي اول از همه مامان شدنت مبارككككككككككككككككك
بعدمنم مثل خودت مسافري از بهشت تو راه دارم دوست داشته باشي ميتونيم دوستاي خوبي براهم باشيم اين روزاي شيرين و در كنار هم بگذرونيم
خوشحالم ميكني بهم سربزني


مرسی عزیزم منم خیلی دوست داشتم با شما ارتباط داشته باشم اما هرچی میام تو وب تون نمیشه فقط سن نی نی تون رو میبینم بدون متن اگه کمک کنی که بیام منم خیلی خوشحال میشم
باران
27 شهریور 92 15:37
خورشید خانم کجاییییییییییییییییییی؟

چرا نمیای از خودت ونی نی خبر بدی؟




عزیز دلم 3 روزخونه مامانم بودم ایشاا...... شنبه یک پست خوب میزارم


عاطی مامان آوینا
28 شهریور 92 8:49
سلام خورشید جون خیلی بهتون تبریک میگم مبارکه نی نی داریتون
با سلامتی این دوران بگذره ان شاالله.من با اجازه لینکتون کردم باعث افتخاره به وبلاگ نی نی منم سر بزنید


مرسی عزیزم باعث افتخاره.چشم حتما میام
مامان الینا جونی
30 شهریور 92 7:01
سلام مامان جونی منتظر تو رو خدا اینقد استرس نداشته باشید من که اینا رو خوندم استرسم گرفت چه برسه به اون نی نی نازی که تو دل مامانه نگرانشه
حق داری عزیزم ولی همه چیزو بسپار به همون کسی که نی نی رو بهتون هدیه داده مطمئن باش انشاا... سالمه و به زودی در آغوش گرمت میگیریشو دو تاییتون به آرامش میرسید فقط صبور باش و قران بخون خیلی تاثیرداره اگه تصمیم بگیری تو این دوران طلایی ختم قران کنید واقعا تاثیرشو میبینی هم رو خودت هم انشاا... رو فرشته نازت که اون آرامشه و مهمترین چیزیه که لازمه هردوست ...
پر حرفی کردم عزیزم شرمنده اگه مایل باشید لینکتون کنم تا بیشتر به هم سربزنیم شما هم مارو لینک کنید و فعلا با بچه های ما مشغول باشید تا بزودی فرشته گلتونو بغل بگیرید

عزیزم ممنون من خیلی سعی کردم بیام وب شما اما موفق نشدم

درضمن ممنون از راهنمایی هاتون