حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

اولین دیدار

1392/6/31 20:38
نویسنده : نفیسه
256 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق بهترین ها

سلام عزیزم امروز دیدمت!

امروز نوبت سونوگرافی بود.دیشب تا صبح خوابم نبرد و همش خواب میدیدم(زبونم لال) برات یک اتفاقی افتاده!!!

خلاصه امروز رفتم سونو هر لحظه که به نوبتم نزدیک میشد  پر از غم میشدم آخه از سونوخاطره بدی داشتم

بالاخره نوبتم شد و رفتم روی تخت خوابیدم!!!!

آقای دکتر با مهربونی پرسید:بچه چندمته؟

گفتم:دوم

بعد باز دوباره پرسید:سزارین بود یا طبیعی؟

منم زدم زیر گریه و گفتم تو شکمم مرد!!!!!

بعد با نگرانی پرسیدم :این چی؟سالمه؟

آقای دکتر سریع گفت:بله عزیزم و صدای قلبت رو برام گذاشت!!!

اشکام می ریخت باور نمیکردم!مثل صدای پاهای یک لشکر اسب بود!

بعد هم مانیتور رو برام چرخوند و گفت:فلش رو دنبال کن این و میبینی؟

یک چیزی حرکت میکرد خیلی تند می رفت و میومد.

گفت:این قلبشه!!!

وای نمیدونی بهترین تصویر وصدای زندگیم رو شنیدم.

آقای دکتر گفت :بلند شو!

دوباره پرسیدم همه چیز خوبه؟سالمه؟

آقای دکترهم گفت: بله همه چیز خوبه بجز این همه استرس!!

منم دیگه نه میترسم نه استرس دارم.

آخه اونی که داده خودشم می بخشه.

دفعه دیگه می خوام بابا رو هم باخودم ببرم آخه این لحظه فراموش نشدنی!

پس تا دیداری دیگر بد رود!!!

 

                                               ٣٠/٦/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

الناز
31 شهریور 92 18:03
سلام عزیزم

تبریک میگم

امیدوارم نی نی نازت سالم به دنیابیاد وبشه عشق مامان و باباش

خداروصدهزار مرتبه شکر بخاطر محبتاش

عزیزم برات خیلی خوشحالم




مرسی عزیز دلم انشاا........برای شماهم یک فرشته زمینی شه


مامان آتنا جون وتمشک کوچلو
1 مهر 92 10:28
سلام خورشید جون خوبی
خدارو شکر که نی نی سالم
امیدوارم دوران شیرینی رو تجربه کنی
عزیزم
با اجازه لینکتون کردم


مرسی عزیزم باعث افتخاره
باران
1 مهر 92 10:52
سلام خداروشکر عزیزم مبارکه مواظب خودت ونی نی باش براش صدقه بده مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکه


مرسی عزیزم
باران
1 مهر 92 12:48
بیا نی نی گپ


عزیزم شما معمولا کی آنی؟؟؟
باران
1 مهر 92 12:58
خورشید خانم پس کجایی بیا نی نی گپ
عاطی مامان آوینا
1 مهر 92 14:43
خیلی بهت تبریک میگم این عکس از فسقلی ها فکر کنم به یادموندنی ترین عکسه. خداروشکر که همه چیز مرتبه.مراقب خودت و نی نی باش.استرسم ممنوع! فقط به چیزای خوب فکر کن عزیزم


اره عزیزم راست میگی
مامان آتنا جون وتمشک کوچلو
1 مهر 92 14:46
سلام عزیزم
ممنون که آمدی وبهمون سر زدی
من شما رو بانام خودتون لینک کردم عزیزم
باز هم بهم سر بزنید
وبلاگ تمشک کوچلو رو می زارم تو پیوند های وبلاگ از اونجا وارد شید
مهربونم


مرسی عزیزم
شیما
1 مهر 92 18:01
نفیسه جون خیلی خوشحال شدم مبارکه دیدی گفتم نگران نباش الکی به خودت استرس نده ریلکس باش بازم میگم مبارکهههههههههههههههه


مرسی عزیزم
مامان الینا،آنیتا
2 مهر 92 1:32
سلام عزیزم .امیدوارم نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد .این روزهای شیرین انتظار بالاخره به پایان میرسه پس ازشون لذت ببر چون هیچ وقت تکرار نمیشن .


مرسی عزیزم
باران
2 مهر 92 13:47
سلام عزیزم من الان تا 2 بعدازظهر هستم بیا نی نی گپ نیومدی دیگه قهرم
باران
2 مهر 92 13:59
صبر ایوب نداریا همش میای گپ ج که دیر میرسه میزاری میری من الان هستم


عزیزم خیلی حالم بعد بود که رفتم هنوزم حالم بد خیلی بد
مامان الینا جونی
2 مهر 92 16:28
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم نی نی جون حالش خوبه خداروشکر خبر شما هم سعی کن از اون که هستی هم بهتر باشی بخاطر نی نی جون
راستی خانومی من آدرس رو میذارم چرا پس نمی تونید پیش ما بیاید چه مشکلی پیش میاد که موفق نشدید؟؟


مرسی عزیز دلم که اومدی صفحه باز نمیشه فقط یک صفحه صورتی خال خالی میار
زینب مامان نازنین زهرا
3 مهر 92 13:53
سلام نفیسه جونم. ..
اول زیارتت قبول.
خدارو شکر که همه چیز خوبه. انشالله همیشه همینجوری باشه. انشالله سالم و صالح بغلش بگیری


مرسی عزیزم
نیلوفر
3 مهر 92 22:13
سلام برو تو وبم یک عالمه کل زرد خوشگل گذاشتم


باشه عزیزم
مامان سعیده
4 مهر 92 10:09
سلام مامان نفیسه
ایشالا که نی نی صحیح و سالم میاد تو بغلت
خوشحال میشم با هم دوست باشیم


مرسی عزیزم منم همین طور
مامان محمد جان
6 مهر 92 9:20
سلام بانو
تبریک میگم بهتون
من خیلی براتون دعا کردم و میکنم
شما و نی نی سلامت باشین انشاءالله
من وبلاگ محمد رو حذف کردم
شاید بعضی وقتا بهتون سر زدم
برام جالب بود که یه مامانی با یه وبلاگی با نام محمد من
محمد1391 درست کرده
موفق باشی بانو


مرسی عزیزم منتظرتون هستم راستی علت حدف وبلاکتون رو نفهمیدم
باران
6 مهر 92 11:20
سلام نفیسه جون چطوری عزیزم؟


مرسی عزیزم خدارو شکر خوبم
انسیه
6 مهر 92 16:57
ددا دودا دیدی
نی نیه منه میگه سلام خاله جون اجازه هست با نی نیت دوست شم؟ آخه منم هنوز تو دل مامانم هستم



بله عزیزم با کمال میل لینک شدین
ارام
7 مهر 92 12:12
سلام
من این روزلی تلخ رو دو بار تجربه کردم
دو باز از روی تخت سونو با اشک و آه بلند شدم
اما خدا خیلی مهربونه
فقط توکلت به خدا باشه


مرسی عزیزم که اومدی
انسیه
8 مهر 92 14:47
دودا دوووووووووود دیدی
میگه با کمال تشکر از شما، بووووووووووووس فرستاد برای نی نی


مرسی جوجو
باران
9 مهر 92 15:08
سلام عزیزم بیا به وبلاگم ویک مطلب خیلی خیلی مفید رو بخون مطمعنم به دردت میخوره
مامان الینا جونی
10 مهر 92 7:25
سلام عزیزم علت اینکه نمی تونید بیاد به وبمون شاید قالب وب سنگینه قالبشو عوض میکنم فعلنی ببینم حل میشه یا نه لطفا خبرشو واسم بگذارید ممنون


عزیز دلم اول ممنون که به ما سرزدی
عزیزم فقط حاشیه وب اومد یعنی در باره وبلاگ و ارشیو مطالب و اینا ولی مطالب نیومدفکر کنم اگه بازم سبک تر کنی شاید بشه بیام