حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

فرشته من برام دعا کن

1392/6/29 23:55
نویسنده : نفیسه
230 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا خداوندا به نام تو

خیلی نگرانم فردا اولین روزی که میخام برم سونو میترسم خیلی میترسم اخرین باری که سونو رفتم بدترین

لحظه زندگیم بود.

میترسم برم رو تخت بخوابم و همه چی خراب شه

عزیز دل مامان امیدوارم فردا خیلی خوب باشه

ببینمت

شیرین ترین صدای زندگیم رو بشنوم

ولی هم میترسم هم خیلی نگرانم

 مامان جون از اون بالا برام دعا کن تا بلاخره آغوشم پر بشه از عطر تنت

 

  آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیما
30 شهریور 92 12:17
خورشید جون نگران نباش ایشالا که همه چی خوب پیش بره برای من هم دعا کن خدا من و هم لایق بدونه و گوشه چشمی هم به این چشمای بارونیم بکنه


مرسی عزیز دلم امیدوارم
شیما
31 شهریور 92 11:25
چی شد خورشید جون رفتی سونو؟


اره عزیزم مینویسم
باران
31 شهریور 92 13:46
سلام عزیزم استرس اصلا واسه نی نی خوب نیست منتظر خبرای خوبم زودی بیا


باشه عزیزم حق باتو بازم ممنون
مریم جون
31 شهریور 92 17:26
سلام عزیزم منم لینگ تون کردم
چرادرمورد سونوگرافی تون پست ننوشتین ماروهم از نگرانی دربیار منتظرخبرای خوبتو هستیم


مرسی عزیزم واسه سونو هم که نوشتم