حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

دل نوشته

1392/9/29 1:12
نویسنده : نفیسه
265 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند مهربان

سلام جیگرم

عزیزم مامان هر هفته مراحل رشد شمارو چک میکنه و کلی ذوق میزنه

در ابتدا اندازه یک عدس کوچولو بودی بعد تبدیل به لوبیا وبعداندازه شما تبدیل به یک حبه انگور شد

وحالا اندازه انگشت شصت دستم شدی.خدایا عظمتت رو شکر.

عزیزم تو خیلی مظلوم هستی اصلا مثل خواهر کوچولوت(که الان فرشته شده)من رو اذیت نمیکنی.

عزیزم هنوز نتونستم اون ارتباطی رو که دوست دارم باهات بگیرم

شایدم هنوز باورت نکردم

شایدم میترسم باورت کنم

نمی دونم یک حس عجیبی دارم شایدم چون نصبت به دل بستن یک تجربه تلخ دارم نمیتونم.

نمیدونم به هر حال باید کم کم گذشته رو کمرنگ کنم تا بتونم یک محیط شادی رو برای تو فراهم کنم

به هر حال جیگر طلای من

 نی نی کوچولو من

این رو بدون همیشه به تو فکر میکنم و تنها سلامتی تو میتونه بهم نیرو قدرت بده برای این سفر 9

ماهه ی دونفره

                                                تا دل نوشته ای دیگر بدرود

 

                                                                                              9/7/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا جونی
10 مهر 92 7:23
انشاا... به سلامتی و زودی این روزهای قشنگ تموم میشه و فرشته نازت رو در آغوش میگیری عزیزم
باران
11 مهر 92 11:19
سلام نفیسه جون شکل موسم رو عوض کردم بیا ببین عزیزم نتونستی بازم بگو تا حذفش کنم نگران هیچی نباش واسه نی نی خوشگلت خوب نیست دست رو شکمت بزار وبراش آیت الکرسی بخون دوستت دارم بای


مرسی عزیزم
زینب مامان نازنین زهرا
11 مهر 92 13:30
سلام نفیسه جون ...
خوبی ؟
نی نی گلت خوبه ؟
جنسیت نی نی گلی مشخص نشد ؟


مرسی عزیزم اول آذر جنسیتش معلوم میشه
الناز
11 مهر 92 14:27
الهی عزیززززززززززززززززززم.چه حس قشنگی انشالله نی نی زودی میاد بغلت شادباش خدا انقد دوستت داره نذاشته تنهابمونی



مرسی عزیزم
انسیه
11 مهر 92 15:07
ددا دودی دادا
میگه خاله جون من بزرگتر از نی نی تم

این بچه همه ی امیدش مامانشه، باید محکم باشیم

اره عزیزم همین طوری که شما میگی
عاطی مامان آوینا
13 مهر 92 13:08
سلام عزیزم کم کم وقتی حرکاتش رو احساس کنی می فهمی که همه چیز واقعیه و کلی عاشق و دلبسته نی نی می شی .الان این حالت طبیعی گلم.


اره میدونم یک تجربه دارم