حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

دل نوشته2

1392/9/29 1:19
نویسنده : نفیسه
270 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خالق بهترین ها

 

سلام؛

 

سلام پسرم ,سلام عشقم.

 

می خوام از خودم برات بگم تقریبا یک هفته 10 روز پیش آنفولانزای سختی گرفته بودم هنوز خوب نشده

 که ویروس جدیدی گرفتم این ویروس همراه تهوع بود .

 

منم غافل از این ویروس, به هوای تهوع بارداری این حال مرگ رو تحمل میکردم

( آخه یک سال من حاملم و دارم بالا میارم)

از اقبالم ناراحت نیستم برات میگم تا وقتی بزرگ شدی بدونی.

 

تقریبا یک هفته میشه که حرکاتت محکم شده و از رو شکمم معلوم میشه.(قربون حرکتات بشم عزیزم)

 

از ماه شمردن رسیدم به هفته شماری کی بشه که روز شماری کنم واسه دیدنت.

 

عزیزم روز های سختی رو گذروندم ولی احتمالا با دیدن یک لبخند تو همش رو فراموش میکنم.

 

الان سن شما ٢٢w+2d

 

عشقم؛ عزیزم این بار برایم بمان تا باهر لبخند تو جانی تازه بگیرم.

 

28\9\92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

باران
30 آذر 92 10:24
الهی فدات شم نفیسه جون/انشاالله که صحیح وسالم فارق میشی خیلی بیشتر از همیشه مراقب خودت باش قدیماخوب گفتن زنی که حاملست بار شیشه داره مواظبش باش گلم تا میتونی استراحت کن وتقویت کن/برات آرزو میکنم روزهای قشنگ با پسرتو ببینی وعکساشو واسه ماهم بزاری تا قربون صدقش بریم الهی آمیییییییییییییییییین
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم امیدوارم گرفتن بچه تو بغلم واسم شده یه راه دور
زینب مامان نازنین زهرا
2 دی 92 1:50
سلاام نفیسه جون ... انشالله یه مدت دیگه شما هم روز شمار میشی ... پس چی که میمونه اومده که بمونه ... خدا داده که بمونه انشالله ... به چیزای خوب فکر کن عزیزم
نفیسه
پاسخ
امیدوارم عزیزم برام دعا کن
مامان قند عسل
4 دی 92 18:28
سلام دوست عزیز نینیت الان تو آغوش خداست پس جاش امن ترین جای دنیاست ان شاالله اونو سالم تو بغلت بگیری لینکتون کردم و خوشحال می شم قند عسلو لینک کنید
عاطی مامان آوینا
5 دی 92 20:54
سلاااااااام.خوبی نفیسه جون؟نگرانت شدم.امیدوارم ز.دی حسابی خوب بشی.به خودت برس و حسابی خودت رو تقویت کن.تنبلی نکن.
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم دیگه کاملا خوب شدم
خاله ناهید
7 دی 92 23:54
عزیز دلم چیزی نمونره تا سختی هات تموم بشه و کوچولوت رو بغل بگیری مواظب خودت باش استراحت کن استراحت استراحت استراحت
باران
8 دی 92 13:55
حال نفیسه جونم چطوره؟
شیما
9 دی 92 12:12
نفیسه جون خدا رو شکر ایشالا بقیه روزهای باقی مونده رو بسلامتی و دل خوش سپری کنی و نی نی نازت رو صحیح و سالم بغل کنی ایشالاااااااااااااااااااااااااا
مامان هستی کوچولو
11 دی 92 22:05
عزیزم امیدوارم زودی خوب بشییییی
انسیه
12 دی 92 21:23
ایشالا که زود بگذره و پسر نازتو بغل کنی و همه سختیهارو یادت بره
مامان آتنا جون و پسملی
16 دی 92 1:59
سلام عزیزم خوبی فدات بشم با این همه لطفت پسمل طلا خوبه خودت خوبی امیدوارم که روزهای خوبی رو پشت سر بذاری
سارا مامان عسل و مربا
17 دی 92 15:03
سلاااااااااااام نفيسه گلي خوبي؟ به به از اين وبلاگ. آفرين به مامان. از حس هات بهش هم بگو. از صفاتي که دوست داري داشته باشه. واي که چه دوران شيرينيه اين دوران. بين خودمون باشه : دلم بازم خواست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نفیسه
پاسخ
مرسی سارا جون وای نگو تو رو خدا همه مثل تو پر انرزی نیستن .