حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

یک حال و احوال ساده

1392/10/21 12:11
نویسنده : نفیسه
241 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   به نام خالق بهترین ها

سلام

سلام پسر گلم

عشق مامان؛شکر خدا هم شما هم من  در سلامت کامل هستیم البته اگه از درد لگن و کمر فاکتور

بگیریم.

بیش تر از قبل باهات صحبت میکنم همش ازت می خوام وقتی دنیا اومدی شب ها به خوابی و گریه

و جیغ تو کارت نباشه تا مامان حسابی حسابی باهات حال کنه و خسته نشه!خیلی دوست دارم اون

لحظه بیاد که بهت شیر بدم همش  تصورش میکنم باید خیلی شیرین باشه!!!!

 

حالا یکم از بابا بگم:

 

کلی خوشحال و برای اومدنت کلی تدارک تو ذهنشه!خیلی به فکرته هر روز از من می پرسه پسری تکون

خورده یا نه

هر روز که میاد خونه یک نکته تربیتی برام توضیح میده(از تو روزنامه میخونه)که ایشاا... پسر خوب و با

تربیتی بشی !آخه برای هردو ما تربیت شما خیلی مهمه که از اولین ساعات زندگیت شکل

میگیره.

بابا از الان به فکر مدرسه و تفریح شما هم هست که بهترین باشه

خلاصه فکر و ذکرش شده حضور پسری!!

الان پسر گلم24w+4d سن داره

پسرم زود بزرگ شو تا لحظه موعود نزدیکتر شه

                                                            21\10\92

                                                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ژاله مامان آیدا
21 دی 92 13:20
عزیزم خوشحال میشم یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، گیف دندونی ، تل ، ..... هر کدی دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار آدرس ایمیل یا وبتم برام بزار قربونت ژاله
سارا مامان عسل و مربا
21 دی 92 20:18
تربيتش از همين الانه چون از همين الان زندگي ش شروع شده
نفیسه
پاسخ
درست میگی و چقدر کارسختیست
عاطی مامان آوینا
22 دی 92 12:50
عزیزم این نی نی ها که حرف گوش نمیدن.گریه میکنن تا حساب کار دستمون بیادمراقب خودت و پسر طلا باش.
نفیسه
پاسخ
وای نه من با گریه و جیغ خیلی مشکل دارم
زینب مامان نازنین زهرا
23 دی 92 22:43
سسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام نفیسه خانوم گل ... خوبی انشالله ؟ گل پسری خوبه انشالله ؟ تا میتونی بگیر بخواب و استراحت کن که پسرت بیاد خواب راحت نداری ... من تو این 15 روز تو 24 ساعت اکه 5 ساعت سر جمع خواب صبح و شب و روز داشته باشم کلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ذوق میکنم ... اصلا وقت نمیکنی بخوابی گلم ... البته با همه سخت یهاش شیرینه ها
نفیسه
پاسخ
سلام بانو ای بابا تا صحیح و سالم دنیا نیاد آرامش ندارم فقط برام دعا کن که خنده پسرم رو ببینم
مامان هستی کوچولو
24 دی 92 13:43
سلام عزیزم خدارو شکر که سلامت هستید ایشالا که این دوره زودی به خوبی و خوشی بگذره برات مراقب خودت و گل پسرت باش مامانی
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین برای شما
مامان هستی کوچولو
24 دی 92 13:47
راستیییییی اسمش چیه این گل پسرررری؟
نفیسه
پاسخ
هنوز معلوم نیست اگه پیشنهادی داری بگو
مامان الینا جونی
26 دی 92 6:58
سلامممم الهی عزیزم درکت مینکم منم این روزای انتظار و داشتم خیلی شیرینه سعی فقط و فقط ارامش داشته باشی انشاا... که پسر آرومی هستش اگرم گریه جیغ ودادهم کرد خوب کاری میکنه ناز نفسششششششششششش
نفیسه
پاسخ
به نظر من که اصلا شیرین نیست و همش اضطراب دارم فقط خدا کنه این 3 ماهم به خوبی تموم شه
pani
26 دی 92 12:57
سلام دوست خوبم ممنون که به وبلاگم سر زدی و دوست داشتی منم از اینکه نی نی مون همسن هست خوشحالم و برای همراهی همدیگر تو ادامه مسیر با شما هم نظرم
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی پس با اجازه لینکتون میکنم
زهرا مامان کوشولو
26 دی 92 16:32
شادباشی گلم
نفیسه
پاسخ
ممنون خانمی
خاله ناهید
27 دی 92 13:29
عزیز دلم صبور باش دیگه چیزی به تولد نی نی نمونده شما مامان خیلی خوبی میشی مطمعنم
نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جون آخه مگه چاره ای جز صبر هم دارم راستی چیزی به اسباب کشی نمونده
شیما
28 دی 92 16:50
نفیسه جون تا چشم رو هم بذاری این روزها هم تموم میشه و نی نی نازت رو بغل میکنی ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشه
نفیسه
پاسخ
خیلی دوست دارم تو هم این لحظه ها رو تجربه کنی
باران
1 بهمن 92 12:20
واسه همه آرزومندا دعاکن
نفیسه
پاسخ
من همیشه دعا مبکنم اگه خدا لایق بدونه
عاطی مامان آوینا
1 بهمن 92 18:09
خصوصی برات پیام گذاشتم گلم
مامان الینا جونی
3 بهمن 92 5:59
عزیز دلمممممم انشاا... که خوبی درسته این روزها استرسهای خودشو داره ولی در آینده که انشاا... به دنیا بیاد روزهای شیرین این دوران واست تداعی میشه مراقب خودت باش گلم
نفیسه
پاسخ
امیدوارم
الناز
3 بهمن 92 14:54
عزیززززززززززم سلامممممممم خوبی/.خیلی خوشحالم برای گل پسرتون خدا انشالله براتون حفظش کنه نفیسه جونم
نفیسه
پاسخ
ممنونم اناز جون دلم برات تنگ شده بود اما زیاد نمیتونم بیام اینجا همیشه بیادت هستم
مامان هستی کوچولو
3 بهمن 92 16:42
خصوصی