حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

ضربه های عاشقانه

1392/11/6 14:24
نویسنده : نفیسه
332 بازدید
اشتراک گذاری

                                                      به نام خالق خوبی ها

سلام به جوجو مامان

پسر گلم باور نمیکنی که هر روز و هر ساعت به تقویم نگاه میکنم که شاید زودتر بگذره و

بالاخره لحظه بوییدنت برسه .اما باید صبر کرد .

عاشق تکوناتم گاهی انقدر محکم تکون میخوری که میگم الان میای بیرون . بعضی وقت ها هم انقدر

 تکون میخوری که تمام عضلات شکمم درد میگرن.

گاهی اوغاتم استخوان های بدنت رو حس میکنم و با خودم میگم نکنه دست وپاش بشکنه با این

مدل ضربه ها .

خلاصه که من  در همه حال عاشق تکوناتم.

تکون خوردنات رو با همه دارایی های دنیا عوض نمیکنم       انقدر که شیرینه .

تمام این 6-7 ماه منتظر این ضربه ها بودم .

وااااااای که نمیدونی چقدر بی تاب دیدنت  بوییدنت  شیردادنت  هستم.

خوب یکم از این ایام برات بگم

در حال اسباب کشی هستیم و ایشاا... تا آخر ماه تو خونه خودمون مستقر میشیم .

در حال حاضرم دنبال کاغذ دیواری خوشگل برای اتاق شما هستیم

و فکر کنم تقریبا از اول اسفند هم برای خرید سیسمونی بریم

خلاصه می خوام تا دنیا اومدن جیگری خودم رو با این کارا مشغول کنم.

عشق مامان الان 26w+5dسنشه

         

          پسرم بی صبرانه منتظر بهارم

                    نه به خاطر عطر گل های بهاری

                                           تنها به خاطر عطر تنت

                                                       که با بوی گل های بهشتم عوضش نمیکنم.

6/11/92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شیما
7 بهمن 92 14:28
ماشالا چقدرررررررررر زود میگذره هااااااااااااا تا چشم رو هم بذاری به دنیا هم میاد ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید
نفیسه
پاسخ
مرسی شیما جون اره همه چی زود میگذره حتی سختی هاپس زیاد به خودت سخت نگیر.همیشه شاد باشی
عاطی مامان آوینا
8 بهمن 92 15:35
با سلامتی برید خونه جدید و سیسمونی پسری رو بچینید نفیسه جون. واقعا هیچ عطری خوش بو تر از عطر تن بچه خود ادم نیست...فوق العاده ست.به زودی بوشو حس می کنی و لذت می بری عزیزم.
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی فقط منتطر همون لحظم
خاله ناهید
10 بهمن 92 12:55
به جای آنکه بی صبرانه در انتظار پایان نه ماه بارداری بمانم هر لحظه از این دوران می بلعم " چرا که شانس این را داشته ام که بهترین مجود جهان را در وجودم پرورش دهم و معجزه خداوند را به نمایش بگذارم
نفیسه
پاسخ
بله درسته دقیقا حق با شماست
باران
14 بهمن 92 10:14
عزیزم برات خیلی خوشحالم مبارکه خونه جدید و وای اتاق جیگر طلات/الهی صحیح وسالم بپره بغلت تو اسباب کشی خیلی مراقب خودت وگل پسرت باش چیزی نمونده تا میتونی آیت الکرسی بخون /راستی به باباییش بگو روز تولدش بیاد ویه پست بزاره وعکس ناز پسرت رو نشونمون بده/ماهم منتظریماااااااااااا/بوس از خاله باران برای نازپسر
نفیسه
پاسخ
مرسی باران جون
انسیه
16 بهمن 92 14:13
خیلی داره زود میگذره میبینی؟ انگار همین دیروز بود نی نی من نخود بود مال تو کنجد حالا چی؟؟
خاله ناهید
23 بهمن 92 13:03
اسباب کشی هم تموم شد و باز بیکار شدی!!!
ایـلـیــــا جـون
5 اسفند 92 1:58
سلام عزیزم امیدوارم بی خطر زایمان کنی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن