حسام کوچولوحسام کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر........

رخ زیبا

1392/11/27 23:00
نویسنده : نفیسه
261 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق زیبایی ها

سلام گل پسرم .

بالاخره اسباب کشی تموم شد و امشب هم اینترنتم وصل شد.

خیلی زودتر از این ها دوست داشتم بیام و عکس خوشگلت رو بزارم.

عزیزم 15/11/92 رفتم سونو آنومالی که شکر خدا همه چی نرمال بود.و  وزن تقریبی شما 1120گرم

بود.

تقریبا هر ماه میرم بیمارستان آخرین باری که رفتم 22 بهمن بود تکون نمی خوردی خیلی نگران بودم ولی

بعد از سونو فهمیدیم که جناب عالی پاهاتون پایین قرار داره برای همین من نمی فهمم که البته وزن

شما به1350 رسیده بود. کم کم میخایم خرید سیسمونی رو آغاز کنیم.

جیگرم روز تولد مامانش(29/11) 30 هفتش تموم میشه .

وتنها 8 هفته تا تولد میمونه .

به امید خدا این 2 ماه هم به خوبی میگذره و لحظه موعود میرسه.

اینم رخ زیبای پسرم .

لپاش به خودم رفته..............

           .

در این سونو28 هفته شما تموم شده!

 

                خدایا همه ی فرشته کوچولو ها رو برای مامان بابا هاشون نگه دار...

                                                                                                آمین

 

٢٧/١١/٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامي عسل-مربا
28 بهمن 92 3:57
نفيسه! پسرت چه خوش عکسه! ماشاء الله لا حول ولاقوة الا بالله
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم به مامانش رفته
خاله ناهید
28 بهمن 92 20:42
سلام به روی ماهش وای که چقدر خوشگل عین مامانش مااااااااااشالااااااااااه چشم حسود کور[قلب
نفیسه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان الینا جونی
28 بهمن 92 23:22
وایییییی خدای من چه جالبه خیلی شیرینه این عکسا انشاا... نفیسه جون این دوماه هم بخوبی میگذره وگل پسررو تو آغوشت میگیری
نفیسه
پاسخ
ایشاا... عزیزم.
زینب مامان نازنین زهرا
29 بهمن 92 7:23
سلااااااام عزیزم خووووبی دوست جونی گل پسری خوبه انشااالله الهییی فدای لپااااش ای جااانم انشالله سر وقت صحیح و سالم بغل بگیریش عزیییزم
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
شیما
29 بهمن 92 13:03
واااااااااای خدا چه رخ زیبایی ماشالا هزار ماشالا ایشالا سالم و سلامت بیاد بغلت
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی
عاطی مامان آوینا
29 بهمن 92 15:00
معلوم پسر طلا خوشمل میشه ها ماشاالله. خونه جدید مبارک باشه عزیزم.خسته نباشید.دیگه استراحت کن حسابیییییی و خوب خودت رو لوس کن دیگه اخراشه لذت ببر. خصوصی میذارم
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیز دلم دارم همین کار رو میکنم میشه این دو ماه هم تموم شه
دختر خاله مهناز
29 بهمن 92 20:12
خیلی نی نیت خوشگله ایشا الله به سلامتی دنیا بیاد
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین برای شما
مامان قند عسل
1 اسفند 92 17:48
آخی جانم چه عکس بامزه ای
نفیسه
پاسخ
مرسی عزیزم
باران
3 اسفند 92 12:35
نفیسه
پاسخ
مرسی خانمی واقعا خوشحال میشم بهمون سر میزنی
مامان علی
10 اسفند 92 11:12
سلام.نفیسه جان وبلاگتو خوندم...خدا پسرتو حفظ کنه و سالم و سلامت کنه...این عکس سونوگرافی پسرتم خیلی نازه....من از پسرم همچین عکسی ندارم....خدا سلامتش کنه..منم دعا کن. منم شیر دادن به بچه رو خیلی دوست دارم. ...بازم بیا تا از حال هم باخبر شیم..من لینکت میکنم..
نفیسه
پاسخ
خیلی خوشحالم کردی اومدی.
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
10 اسفند 92 13:10
ای جوووونم فنچ کوچولو